Zdá se vám zasílání dokumentů na úřady složité? Ukážeme vám, že to jde i jednodušeji a to přímo z Varia.
Pro zasílání povinných výkazů na příslušné úřady slouží doplněk Elektronická podání. Komunikace probíhá pomocí služeb VREP a EPO. Pro využívání protokolu VREP je nutná registrace na místně příslušné Správě sociálního zabezpečení. EPO používá daňová správa a ta registraci nevyžaduje, vše je zajištěno pomocí identifikace pomocí DIČ.
Další co budete potřebovat je elektronický podpis, který je možné vyřídit na kterékoliv pobočce CZECH POINT.
Přes doplněk Elektronická podání můžete odesílat tyto výkazy
-
Nemocenské pojištění (VREP)
-
Nemocenské pojištění od 2009 (VREP)
-
Přehled o výši pojistného na sociální pojištění (VREP)
-
Příloha k žádosti o dávku NP (VREP)
-
Důchodové pojištění (VREP)
-
Důchodové pojištění od 2009 (VREP)
-
Přiznání k DPH (EPO)
-
PDS Hlášení k záloze (EPO)
-
PDS Následné hlášení k záloze (EPO)
-
Kontrolní hlášení DPH (EPO)
Doplněk lze samozřejmě jednoduše nainstalovat a vyzkoušet po dobu dvou týdnů zdarma.