CRM funkce systému Vario

Detailní informace o obchodních partnerech jsou důležitou součástí každého dobře fungujícího byznysu. Uživatelům systému Vario v tomto pomáhá modul Adresář. Pro založení nového kontaktu vám postačí IČO, podle kterého systém Vario najde firmu v obchodním rejstříku, a tyto údaje přenese do adresáře. Tímto postupem eliminujete případné chyby, které mohou vzniknout při ručním přepisu kontaktních údajů.

Kromě standardních údajů, jako jsou adresy, kterých můžete evidovat hned několik (sídlo, korespondenční adresa, adresa pro dodávku zboží), nebo obchodní podmínky (ceníky, lhůty splatnosti, penále, kredit), si do systému můžete zapsat i mnohé další marketingové údajeZadávání úkolů či zápisy ze schůzek a telefonátů už jsou pak naprostou samozřejmostí.

 

  • Kategorizace a segmentace zákazníků

    Přiřaďte si jednotlivé kontakty ke konkrétním uživatelsky definovaným kategoriím. Snadno tak rozlišíte odběratele od dodavatelů, VIP zákazníky či pochybné firmy. Tyto kategorie pak využijete pro rychlé filtrování kontaktů například za účelem hromadného odeslání důležitých informací. Pokud potřebujete jednotlivé záznamy rozlišovat podle aktuálních dat, zcela jistě se vám bude hodit možnost jejich segmentace. Zařaďte si například firmy do kategorií podle velikosti obratu za poslední kvartál. Po spuštění funkce systém zadaná data hromadně vyhodnotí a podle předem definovaných podmínek kontakt přiřadí do správného segmentu.

  • Obchodní příležitosti

    Prodáváte zákazníkovi produkt či službu a už nyní víte, že bude za nějaký čas potřebovat náhradní díly, revizi dodaného zařízení či spotřební materiál? Mějte obchodní příležitosti vždy pod kontrolou a zůstaňte v rámci zákaznického servisu vždy proaktivní. Zaznamenejte si konkrétní obchodní příležitost a ozvěte se zákazníkovi v tu nejlepší možnou chvíli.

  •  Kampaně

    Evidence kampaní je další cestou, jak lze naplno využít možností, které Vario pro práci se zákazníky nabízí. Tuto agendu s úspěchem využijete, pokud plánujete, realizujete a v neposlední řadě také vyhodnocujete marketingové akce. Přímo v detailu kampaně si můžete připravit text newsletteru, který hromadně odešlete na vybrané kontakty uložené v adresáři. Kampaně mohou být využity nejen pro získání nových zákazníků, ale také pro nábor nových zaměstnanců.

Ukázka obrazovek modulu Adresář