Se systémem Vario je evidence přijatých a vystavených faktur hračka. Mějte své faktury, ať už tuzemské, nebo zahraniční, vždy pod kontrolou díky automatické vazbě na modul Účetnictví a další moduly s možností okamžitého zaúčtování dokladů na základě připravených předkontací. Nepřepisujte informace, které jsou již v informačním systému zadány. Fakturu sice můžete vystavit i ručně, s funkcemi Fakturovat zakázky nebo Fakturovat výdejky už to ale nebude potřeba. Totéž platí o zadávání přijatých faktur do systému. Využijte zadané informace z přijatých objednávek nebo příjemek a při zadávání faktury do systému je jen zkopírujte. Fakturu navíc jednoduše doplníte o podpis a razítko.
-
Elektronická fakturace
Zpracovávejte a archivujte přijaté i vystavované faktury podle aktuální platné legislativy, eliminujte možnost vzniku chyb a ušetřete čas nutný pro jejich manuální zpracování. Zasílejte faktury elektronickou cestou ve formátu PDF, EDI nebo ISDOC a ušetřete si spoustu námahy i finančních prostředků. Využijte také možnost přeposílání a schvalování faktur v rámci informačního systému. V evidenci faktur budete mít vždy pořádek. Jednoduše si vystavte potřebné sestavy a přehledy o nezaplacených fakturách, kontrolní hlášení DPH i podklady pro elektronickou evidenci tržeb (EET).
-
Adresář s aktuálními kontakty
Využijte promyšlený adresář se všemi potřebnými kontakty a mějte hlavičku faktury vyplněnou jedním kliknutím. Faktury jsou s adresářem provázané, proto se snadno proklikáte na detail kontaktu, kde najdete všechny obchodní informace. Fakturační údaje tak budete mít vždy aktuální a plně připraveny k okamžitému použití.
-
Kategorie cen a slev
Zapište prodejní ceny do katalogu zboží a vytvořte si sofistikovaný systém cenových kategorií a slev. Pro různé skupiny odběratelů vydávejte odlišné ceníky (maloobchodní, či velkoobchodní) s konkrétní dobou platnosti. Definujte v systému Vario přesná pravidla pro poskytování slev a poté je jednoduše aplikujte při vystavování faktur.